سه همسفر

در این بلاگ مسیر پر تلاطم بزرگ شدن پسرمون رو درج میکنیم

سه همسفر

در این بلاگ مسیر پر تلاطم بزرگ شدن پسرمون رو درج میکنیم

ما یه خانواده سه نفره دانشجو هستیم در امریکا: یه زن و شوهر که بتازگی صاحب یه پسر کوچولوی دوست داشتنی شده ایم. خیلی دوست داریم قدری داستانهای سفر پر تلاطم بزرگ شدن پسرمون با دیگران به مشارکت بذاریم.

راه تشخیص مواد غذایی سویا دار

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

اگر محصولی در امریکا میخرید که بیشتر از ده قلم ماده اولیه تو محتویاتش نوشته شده راحت اون محصول رو بذارید کنار چون حتما سویا توش داره. ممکنه محصول روز ننوشته باشه سویا داره ولی مشتق از سویا باشه که حداقل در مورد بچه من واکنش الرژیک رو باز هم نشون میده. 

محصولات ارگانیک احتمال بودن سویا توشون کمتره.

اگه روی جعبه ماده غذایی ذکر نشده بدون سویا احتمال وجود سویا و مشتقاتش خیلی زیاده.


فروشگاه لاکیز تا بحال یکی از بهترین فروشگاههای مواد غذایی بدون الرژن بوده برای ما. 


دقت کنید تخم مرغ, مرغ و ماهی بدلیل تغذیه تک ماده ای از سویا خودشون بنظر من مشتق از سویا محسوب میشن. در مورد شیر و لبنیات هنوز مطمئن نیستم چون الرژی به پروتئین گاوی خودش گروه جدایی از الرژنهاس و نمیتونم راحت تحلیلش کنم. 


من قدری به قارچ هم مشکوکم. 


پی نوشت: یادتونه گفتم من به قارچ مشکوکم.. درسته .. با توجه به اینکه ازمایش الرژی پسرم حساسیت به مخمر نان رو نشون داده پس احتمالا با اغازی ها مشکل داره. قارچ هم یه نوع مخمر محسوب میشه و این شک بنظر درست میاد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸
رویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی